Höjden av förnedrings TV

Det här med Paradise Hotel. Jag vet att det är valfritt att titta, men jag funderar lite på vad målgruppen för det här programmet är? Och vad det går ut på egentligen? Jag vet kanske 1 person som brukar titta på detta, och det är en man i 50 års åldern. Och så jag nu då, 27 år och för lat för att sträcka mig efter fjärrkontrollen...
 
Att man överhuvudtaget kan tänka sig att ställa upp i ett sånt här program och för evigt bli stämplad som en Paradise Hotel deltagare låter ju inte som något som brukar stå på var och varannan människas bucket list direkt.
Vad jag har förstått om det här programmet så ska man; 
1. Visa så mycket (kropp) av sig själv som möjligt.
2. Flirta, hångla och ligga så mycket som möjligt. Vem vill ens visa upp sina eventuella rejections och misslyckade hångel för allmän beskådan? Jo, Paradise Hotel deltagare uppenbarligen.
3. Nej jag vet faktiskt inte, vad mer går programmet ut på?
 
Det hela känns väldigt 2001 och tribal tatuering.
 
Nu ska jag sluta raljera om detta och göra en kraftansträngning att byta kanal istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback